Opleiding | 1 dag

Voorkomen van en omgaan met agressie – aan de telefoon – online training

Omschrijving

Operationele en mensgerichte training op het gebied van omgaan met agressie voor medewerkers, die veelvuldig telefonisch (klant)contact hebben. Hierbij worden nieuwe inzichten en vaardigheden gegeven die bijdragen aan de juiste balans tussen mens, communicatie, informatie en techniek.

 

Cursusinhoud

  • Leren wat agressie is;
  • Inzicht in het ontstaan van agressie;
  • Vroegtijdig herkennen van agressie;
  • Bewustwording van agressie en hoe te handelen;
  • Inzet middelen en maatregelen ter voorkoming van agressie;
  • Inzet middelen en maatregelen voor omgang met agressie.

 

Voor wie?

Telefonisten, klantenservicemedewerkers.

 

Cursusduur en tijden

De cursus bestaat uit 1 dag van 09.00 uur tot 16.30 uur.

 

Extra informatie

  • Online training;
  • De prijs is inclusief lesmateriaal en certificaat;
  • Minimum aantal deelnemers: 6, maximum aantal deelnemers 12.

 

Prijs

€ 500,00 per persoon exclusief BTW.