Tijdens het Klanttevredenheidsonderzoek benadert Cedeo (opleidings) functionarissen en opdrachtgevers met een aantal gerichte vragen over hun ervaringen met de betreffende organisatie. In het rapport komt duidelijk naar voren dat onze klanten meer dan tevreden zijn.
“SOBA heeft een uitgebreid opleidingsprogramma en geeft alle informatie die wij nodig hebben. Via de website kunnen we trainingen gemakkelijk boeken. Aanvullende vragen zijn snel en duidelijk beantwoord”. Wat het meest gewaardeerd wordt? “De docent is goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en werkt met een volledig en geactualiseerd lesprogramma. Ook was de docent zelf werkzaam in de praktijk en worden er naast de praktijkopdrachten ook werksituaties besproken. Er zijn veel contacturen, kleine klassen en via het online leerportaal was ook allerlei informatie te vinden.” Maar wat er bovenuit steekt, is ons brede opleidingsaanbod met de diverse locaties verspreid in het land. Ook wordt benoemd door referenten dat SOBA de organisatie en administratie goed op orde heeft. “Zij communiceren duidelijk en reageren op een prettige manier én ook nog snel”.
Hierbij danken wij alle klanten die deelgenomen hebben aan het onderzoek. En dank aan onze SOBA medewerkers voor jullie inzet. Dankzij jullie zijn wij aan dit mooie resultaat gekomen.